Nezaradené

Kľúčové trendy Google Ads v roku 2024

Koniec roka 2023 sa nám nezadržateľne blíži. Určite sa mnohí za týmto rokom obzeráte. Treba sa však pozerať hlavne na budúcnosť. V digitálnom svete nás určite čakajú nejaké kľúčové trendy Google Ads v roku 2024. Nemáte jasno v tom, čo vás čaká v oblasti vášho priestoru Google Ads? Pozrite si článok nižšie, aby ste vedeli, čo môžete očakávať pri Google Ads v roku 2024. Ak by ste sa chceli o službe Google Ads dozvedieť viac, určite si prečítajte článok „Google predstavil najnovšie funkcie pre Google Ads.“

Rozšírené textové reklamy (ETA) sa blížia ku koncu

Začnime tým, že pochopíme, čo sú ETA alebo rozšírené textové reklamy. Rozšírené textové reklamy, ktoré spoločnosť Google zaviedla v roku 2016, predstavujú namiesto štandardných textových reklám spôsob reklamy na internete. Keď niečo hľadáte na stránkach Google alebo Bing, môžu sa vám v hornej alebo dolnej časti stránky zobraziť nejaké reklamy. Tieto reklamy sa nazývajú ETA reklamy a súvisia s tým, čo na Google hľadáte.

Rozšírené textové reklamy sú reklamy vo vyhľadávaní, ktoré vám umožňujú napísať viac slov a zobraziť viac informácií o vašom produkte alebo službe. Pre svoju reklamu môžete napísať až tri nadpisy, dva popisy a webovú adresu. Do reklamy môžete pridať ďalšie funkcie, ako je telefónne číslo, poloha alebo hodnotenie. V budúcom roku by však tieto reklamy mali skončiť a nahradiť by ich mali tzv. RSA reklamy.

Buďte svedkami rastu predaja s príchodom väčšieho množstva vizuálnych reklám vo vyhľadávaní

Informačné kanály reklám vo vyhľadávaní sú nastavené tak, aby sa stali ešte vizuálnejšími s bohatým obsahom, ako sú hodnotenia, ceny, názvy a ďalšie metadáta. Veľmi rýchlo a ľahko nájdete v reklame všetky informácie, ktoré budú pre vás pravdepodobne kľúčové. Aj tento trend čaká funkciu Google Ads v roku 2024.

Dosiahnite lepšiu návratnosť investícií pomocou voľnej zhody na úrovni kampane a kontroly značky

Ak ako inzerent chcete svojimi reklamami osloviť viac ľudí, môžete v nastaveniach kampane nasadiť novú možnosť voľnej zhody. Táto možnosť vám umožňuje používať kontrolu značky. Kontrola značky znamená, že vaše reklamy sa zobrazia iba pri vyhľadávaniach, ktoré zahŕňajú názov vašej značky. Týmto spôsobom sa môžete vyhnúť konkurencii s inými inzerentmi, ktorí by mohli vo svojich reklamách používať názov vašej značky. Ak chcete použiť kontrolu značky, musíte použiť voľnú zhodu pre celú kampaň. Zabezpečíte tak správne nastavenie kľúčových slov a dobrú výkonnosť reklám.

Podporujte viackanálové kreatívy pomocou miestnych ponúk v informačných kanáloch produktov vo VAC (Video action campaigns)

Vďaka miestnym ponukám pre informačné kanály produktov vo videokampaniach s akciou, môžete svojim zákazníkom ukázať online ponuky aj ponuky produktov v obchode. Týmto spôsobom môžete pomocou videoreklám osloviť viac ľudí, ktorí chcú nakupovať online alebo navštíviť váš kamenný obchod. Miestne ponuky pre informačné kanály produktov sú funkciou, vďaka ktorej sú vaše videoreklamy všestrannejšie a výkonnejšie. Cieľovou skupinou sú maloobchodníci, ktorí okrem internetového obchodu vlastnia aj kamennú predajňu, a tí, ktorí majú informačný kanál Google Merchant Center.

Predefinujte vyhľadávanie zákazníkov a remarketing pomocou cieľa „Akvizícia nového zákazníka vo videokampaniach s akciami“

Možnosť „Akvizícia nového zákazníka“ môžete použiť vo svojich kampaniach Google Ads, aby ste pre svoju firmu získali viac nových zákazníkov. Tento cieľ vám umožňuje povedať Googlu, aký druh zákazníkov chcete prilákať a koľko ste za nich ochotní zaplatiť. Google potom použije tieto informácie na optimalizáciu vašej kampane a zobrazenie vašich reklám tým správnym ľuďom. Ak chcete rozšíriť svoje podnikanie a získať viac nových zákazníkov v online priestore, môžete použiť túto možnosť. Pomáha vám predať vaše produkty alebo služby, či získať viac potenciálnych zákazníkov zobrazovaním vašich reklám ľuďom, ktorí pravdepodobne u vás nakúpia alebo sa zaregistrujú na odber vašej ponuky.

Privítajte lepší offline predaj s reklamami na miestny inventár prostredníctvom Autofeedu

Autofeed je funkcia, ktorá vám umožňuje vytvárať miestne ponuky pre vaše produkty, bez vytvárania informačného kanála inventára pre reklamy na miestny inventár. Funguje tak, že naskenuje váš web a nájde relevantné informácie o vašich produktoch, ako je názov, cena a dostupnosť. Týmto spôsobom môžete ušetriť čas a námahu a začať zobrazovať svoje reklamy ľuďom, ktorí hľadajú vaše produkty v okolí. Existujú dva spôsoby, ako môže Autofeed skenovať vašu webovú stránku: pomocou pixela alebo pomocou prehľadávača. Pixel je malý kúsok kódu, ktorý pridáte na svoje webové stránky. Keď niekto navštívi váš web, odosiela informácie o produkte Googlu. Prehľadávač je program, ktorý automaticky navštívi vašu webovú stránku a zhromažďuje informácie o produkte.