DÔVODY PREČO POUŽÍVAŤ GOOGLE ADWORDS

Icon box
Platíte len za výsledky

Žiadna iná reklama nie je tak efektívna ako Google AdWords, pretože platíte len vtedy, keď niekto, kto sa zaujíma priamo o vaše produkty, klikne na vašu reklamu. Platíte len za kliknutia, nie za zobrazenia.

Icon box
Presne cielená reklama

Google AdWords reklamou oslovujete len tých ľudí, ktorí prejavili záujem o vaše služby alebo produkty na základe kľúčových slov, záujmov, veku, pohlavia. S tak presnými možnosťami cielenia sa stáva AdWords reklama najefektívnejšou reklamou, pretože oslovíte tých pravých zákazníkov, ktorí majú záujem o vaše produkty.

Icon box
Okamžitý výsledok

Vaše reklamy sa zobrazia do 24 hodín na prvých pozíciach na Google. Ihneď od spustenia kampane privedieme na vaše stránky ľudí, ktorí prejavili záujem o vaše služby.

PREČO VYUŽIŤ NAŠE SLUŽBY?

Dostanete od nás 75 € bonus

Na začatie vašej prvej Google AdWords kampane vám dáme až 75 € bonus zadarmo.

Sme certifikovaný pre reklamu AdWords

Začnite vašu AdWords kampaň s certifikovaným odborníkom pre Adwords. Dostaňte z reklamy maximum. Sme odborníci pre Google Adwords reklamu.

Ušetríme vám poplatky za nastavenie kampane-nastavenie kampane od 89 €

Nastavenie a 1 mesačná správa kampane teraz len za 89 €. V cene máte optimalizáciu kampaní.

Návod na správu AdWords kampaní

Chcete si kampane spravovať sami? Každý klient od nás dostáva návod na správu kampaní. V návode nájdete 7 najdôležitejších tipov, pri správe kampane.

Optimalizácia vstupných webstránok

Poradíme vám ako dosiahnuť z AdWords maximum, dáme vám tipy ako optimalizovať webové stránky aby zabezpečili čo najviac konverzií.

100% nastavenie kampane

Viete čo je: keyword insertion, správne nastavenie typu zhody, skóre kvality v AdWords? Správne nastavený AdWords účet je základom úspechu. Ak je kampaň nastavená neprofesionálne, bude zbytočne drahá a nezobrazí sa ľuďom, ktorí hľadajú vaše služby. Nechajte nastaviť kampaň profesionálom a neplaťte zbytočne.

Certifikovaný Ad Words Špecialista

//idcrew.sk/structure/uploads/certifikat-analytics.jpg
//idcrew.sk/structure/uploads/certifikat-vyhladavani.jpg

Od nás dostanete vždy niečo navyše, okrem platenej reklamy Vám poradíme ako dostať Váš web na 1 pozície v organickom vyhľadávaní, naším klientom sme už pomohli.

//idcrew.sk/structure/uploads/videocdrew3.gif

Potrebujete viac info?
Radi Vám zodpovieme všetky otázky

Naši klienti

//idcrew.sk/structure/uploads/Bez-názvu-1-1.jpg

ČO POVEDALI NAŠI KLIENTI

avatar

Eva Dendisová

Oslovili sme túto firmu na spustenie reklamy a SEO. Všetko profesionálne pripravili, vždy odpovedali na naše neraz laické otázky. Postupne nám po dohode vytvorili nové logo, upravili webstránku, skrátka stále na niečom pracujú, niečo zlepšujú. Ako povedal známy, ktorý nám ich odporučil… väčších machrov na všetko, čo sa týka webu, nenájdeš 🙂

avatar

Jaroslava Suchodolinská

Kým som neoslovila Id Crew aby mi poradili ako spropagovať môj nový eshop, nemala som žiadne objednávky. Pomohli mi vybrať  TOP produkty a nastaviť kampaň tak, že som sa nemusela takmer o nič starať a objednávky prichádzali samé. V budúcnosti, keď budem chcieť znova podporiť predaj cez internet a navýšiť objednávky, určite oslovím opäť práve Id Crew aby mi nastavili kampaň. Ďakujem ešte raz za profesionálnu spoluprácu.

Pozrite si ďaľšie recenzie na Google+ s najvyšším hodnotením

50 % zľava na ďalšiu kampaň

Objednajte si nastavenie kampane Adwords a získajte 50% zľavu na ďalšiu kampaň na Facebooku, Etargete, Skliku.
//idcrew.sk/structure/uploads/adwords-4.jpg
Pricing table image

Nastavenie AdWords Kampaní

  • stanovenie cieľov klienta
  • prieskum trhu a konkurencie
  • prieskum kľúčových slov
  • príprava stratégie
  • budovanie kampaní + mobilné kampane
  • nastavenie sledovania konverzii
  • nasadenie všetkých pokročilých funkcii
  • (dynamický remarketing, vkladanie kľúčových slov . . .)
  • prepojenie s Google Analytics
  • monitoring kampaní a doladenie
  • a omnoho viac

kontaktovať nezáväzne

Pricing table image

Správa AdWords Kampaní

  • analýza vyhľadavaných výrazov
  • vylúčenie nerelevantných slov
  • zoradenie kľúčových slov do úzko prepojených tematických skupín
  • rozdelenie kľúčových slov podľa miery konverzie
  • úprava reklamných textov podľa miery konverzie
  • A/B testovanie
  • úprava cenových ponúk
  • úprava remarketingových kampaní
  • sledovanie výkonu reklám podľa času
  • nasadenie nových reklám a reklamných formátov
  • a omnoho viac

kontaktovať nezáväzne